Team Burgerzaken Backoffice

Mensen kennen ons vooral als de plek waar je reisdocumenten en rijbewijzen aanvraagt, maar we doen zoveel meer! Registratie en beheer van één van de kernbasisregistraties van Nederland: de basisregistratie personen (BRP). We zijn volop actief op het gebied van adreskwaliteit (opsporen van mogelijke adresfraude, leegstand, ondermijning), audits, naturalisaties, behandelen van complexe aanvragen op het gebied van geboorten, huwelijken en overlijden en het voorkomen van identiteitsfraude. Daarnaast zijn we een belangrijk onderdeel bij de verkiezingen. En ook veelal faciliterend aan onze collega’s van team Front Office. 

Ons team Back Office bestaat uit klantadviseurs, specialisten en kwaliteitsadviseurs. Wij houden van ons vak en zijn servicegericht. Wij zijn verantwoordelijk voor het nauwkeurig en efficiënt uitvoeren van diverse taken op het gebied van burgerzaken. De impact van Burgerzaken reikt verder dan de administratieve ondersteuning; het vormt de ruggengraat van vele essentiële overheidsdiensten en draagt bij aan de algehele levenskwaliteit van onze inwoners. Wij zijn dan ook een specialistisch team en vinden bevlogen- en betrokkenheid heel belangrijk in onze samenwerking. Door deze kernactiviteiten te blijven optimaliseren kunnen wij in onze dienstverlening ook echt iets betekenen voor onze inwoners, ketenpartners en afnemers. 

 

Ga naar het begin